בעיות טכניות הן עניין מתסכל. לא תמיד ברור לך מה גרם לבעיה, למי צריך לפנות כדי לפתור אותה וההמתנה על הקו לנציג היא עסק מתיש בפני עצמו.

תמיכה טכנית לעסקים

בעיות טכניות הן עניין מתסכל : לא ברור למי פונים והעבודה מושבתת לשעות עד שהטכנאים חוזרים אליך. לקוחות קומודור יודעים תמיד לפנות אלינו ולקבל מענה תוך 15 דקות

אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר ואין סיבה שתבזבזו אותו בהמתנה לשירות לקוחות או לטכנאי שיחזור אליכם, שכן בכל רגע שבו העסק שלכם מושבת, הוא מפסיד כסף. בדיוק מהסיבה הזו יצרנו מסלול תמיכה טכנית ושירותי מחשוב לעסקים, המאפשרים לכם לקבל ייעוץ, תמיכה ופתרונות מהמומחים הטובים ביותר בתחום המחשוב בדיוק כשצריך אותם. : התגלתה תקלה? יש לך שאלה? אנחנו נהיה שם עם התשובות והפתרונות עבורך.

כבר בין לקוחותינו ויש לך בעיה ברגע זה? כאן פותחים קריאת שירות, כדי שנחזור אליך תוך מקסימום 15 דקות

מענה לכל בעיה תוך 15 דקות בלבד

תמיכה טכנית מצוינת נמדדת על בסיס 3 דברים: זמינות, מקצועיות ומהירות תגובה. אנחנו בקומודור מציבים את הסטנדרט הגבוה ביותר בישראל בתחום שירותי מחשוב ותמיכה טכנית ללקוחות עסקיים: מענה מקצועי של טכנאי שירות מקצועי תוך 15 דקות בלבד מרגע הפניה, בכל יום ושעה. 


לאילו סוגים של בעיות אנחנו יכולים לתת מענה באמצעות תמיכה מרחוק?

חיבור מחשבים לרשת וטיפול בהגדרות רשת

חיבור מחשבים לרשת וטיפול בהגדרות רשת

התקנת מדפסות

התקנת מדפסות

התקנת תוכנות או שדרוג מערכות הפעלה

התקנת תוכנות או שדרוג מערכות הפעלה

שחזור סיסמאות

שחזור סיסמאות

הגדרת משתמשים למערכות

הגדרת משתמשים למערכות

שחזור מידע

שחזור מידע

האצת מחשבים איטיים

האצת מחשבים איטיים

הסרת וירוסים ורוגלות או התקנה של אנטי וירוס על מחשב

הסרת וירוסים ורוגלות או התקנה של אנטי וירוס על מחשב

בחירת חומרה חדשה

בחירת חומרה חדשה

ניטור תקלות: איתור תקלות ומציאת פתרונות

ניטור תקלות: איתור תקלות ומציאת פתרונות

עבור אילו מכשירים קומודור מציעה תמיכה טכנית?

יש לך בעיה עם מכשיר המתחבר לרשת? אנחנו נמצא לה פתרון. הצוות המקצועי של קומודור יודע לספק תמיכה טכנית עבור מחשבים אישיים, טלפונים סלולריים, טלוויזיות חכמות, מדפסות, ראוטרים, מערכות סאונד ווידיאו, מערכות גיימינג, מערכות אוטומציה, עוזרים דיגיטליים, רחפנים ועוד.

תוהים האם המכשיר נתמך על ידינו? תשאלו! נשמח לענות ונשמח שתאתגרו אותנו.

אילו תוכנות ומערכות הפעלה כלולות בחבילת התמיכה של קומודור?

אנחנו תומכים במערכות הפעלה וינדוס (Windows) ולינוקס ובמגוון רחב של תוכנות ואפליקציות. בין  לקוחותינו עורכי דין רבים ואנו מספקים תמיכה מלאה בתוכנות החיוניות לעבודתם (קומיט, עודכנית, פריוריטי ועוד). אנו מציעים תמיכה מלאה גם בתוכנות המשמשות רואי חשבון בעבודתם (לירם, תמל, מכפל ושעם) ומספקים מענה ללקוחותינו לגבי ההתממשקות של תוכנות אלו עם תוכנות אחרות, הגדרות תצוגה והדפסה וכן הלאה.

מה היתרונות של קומודור מערכות מידע בשירות ?

תשובות מקצועיות תוך 15 דקות

הצבנו את סטנדרט השירות הגבוה ביותר בארץ בתחום מערך התמיכה ואנו עומדים בו בהצלחה. כל לקוח שלנו מקבל מענה מקצועי תוך רבע שעה מהפניה על ידי איש מקצוע

 

כתובת אחת לכל התקלות

כמה זמן אתם עלולים לבזבז בחיפוש אחר תעודות אחריות, טלפונים של ספקים ובירורים אחרי נותני השירות הנכונים ? לקוחות קומודור יודעים שכשיש בעיה יש רק מקום אחד שצריך לפנות אליו – התמיכה הטכנית שלנו

אין הפתעות - המחיר ידוע מראש

הבעיה שבגללה יצרת קשר התגלתה כפרוייקט מסובך שדורש 3 אנשי צוות ויומיים של עבודה? לא יהיו לכך השלכות בחשבונית שתוגש לכם בסוף החודש. הודות למחיר הקבוע שמסוכם מראש, הלקוחות שלנו לא מהססים להתקשר עם כל בעיה ושאלה. אנחנו מצידנו משקיעים את מירב יכולותינו לטובת ייצור הפתרונות..

 

הפחתת הוצאות המחשוב

ייעוץ מקצועי לפי דרישה, מחיר קבוע מראש, טיפול מהיר בתקלות ואפשרות להתייעץ עם המומחים שלנו לגבי כל קנייה של חומרה או תוכנה בעסק, מוזילים את עלויות המחשוב באופן משמעותי לאורך זמן.

איך מצטרפים אל חבילת תמיכה טכנית לעסקים של קומודור?

יוצרים איתנו קשר ומקבלים חבילת שירותי מחשוב ותמיכה טכנית שמותאמת לתקציב ולעסק שלך.